Κυκλοφόρησε το limited box set (3cd) των CAMERES


10 χρόνια Cameres ... 
5 χρόνια δισκογραφίας ... 
3 album ...
κλεισμένα σε ένα ξύλινο κουτί με πυρογραφία.

Κυκλοφορεί από σήμερα αποκλειστικά από εμάς για την ώρα.
Μέσα θα βρείτε τον νέο μας δίσκο με τίτλο "Η αγάπη έχασε την λάμψη" που είναι μια κυκλοφορία της Rockap Records και της B-OtherSide Records.

Αποκτήστε το box set με αντικαταβολή (κόστος 20€ + έξοδα αποστολής), σε όποιο μέρος του πλανήτη κι αν βρίσκεστε.

Παραγγελία από το bandcamp: https://cameres.bandcamp.com/album/--3

ή στείλτε μας email στο: cameresband@gmail.com






Περιεχόμενα δίσκων:

  • Θα είμαι εκεί
Απόψε
Δρόμος
Θα είμαι εκεί
Σαν άνεμος
Καλοκαίρι μου
Είναι φορές
Βρήκα την άκρη
Rock Star

  • Οι αναμνήσεις πάντα καίνε
Intro
Βρέξε ουρανέ μου
Θέλω η νύχτα
Δώσε μου δύναμη
Οι αναμνήσεις πάντα καίνε
Όλα τελειώνουν
Αστέρια υπάρχουν πολλά
Μέσα στο γράμμα
Ζαχαρωτά
Υπάρχεις ακόμα
Μαύρος αέρας
+ bonus track. Άγρια νιάτα

  • Η αγάπη έχασε την λάμψη
Intro
Δαίμονας
Μη μιλάς
Το κουτί
Στο κάψιμο της νύχτας
Κάθε αρχή και δύσκολη
Σε ερωτεύομαι
Χαμένα όνειρα
Οι ψυχές που ξεψυχάνε
Στο κενό

INSTAGRAM FEED

@soratemplates