Οι Cameres από την Καβάλα επιστρέφουν με το νέο τους τραγούδι.





Το τραγούδι έχει τίτλο «Μη μιλάς» και είναι σε στίχοι και μουσική του Νίκου Γραμμάτου, ο οποίος παίζει κιθάρα και ακούγεται στην φωνή και τα φωνητικά. 

Ο Τάσος Καραπαπάζογλου έχει αναλάβει το μπάσο, τον προγραμματισμό και την ηχοληψία του τραγουδιού. 

Η δουλειά έχει γίνει στο προσωπικό στούντιο του Τάσου Κ., το Nemesis Recording Studio (Πανουργιάς 4, Καβάλα).

Ακούστε το τραγούδι: https://www.youtube.com/watch?v=AFVuzEUWm5E

Στίχοι:
Τα βράδια έρχομαι στις σκέψεις του μυαλού
ξυπνάω μνήμες και εικόνες που' χες νιώσει
εσύ χαμένη σε έναν κόσμο, κάπου αλλού
μα έχεις ξεχάσει πως κι εσύ μ' εχεις πληγώσει

η νύχτα πάντοτε μεθάει το μυαλό σου
κολλάει κομμάτια που την μέρα είχες σπάσει
σου φέρνει όνειρα που είχες φυλαχτό σου
και σου θυμίζει όλα αυτά που' χες ξεχάσει

Μηηηη γελάς …  ο χρόνος τρέχει σφαίρα
μηηηη ρωτάς … είναι όλα στον αέρα
Μηηηη με κοιτάς …η καρδιά μου στάζει αίμα
Μη μιλάς … για αισθήματα πνιγμένα

Δώσε μου πίσω τον χαμένο μου χρόνο
Θέλω να νιώσω τα κλεμμένα μας φιλιά
Μακριά μου θέλω πια να στείλω τον πόνο
Να μην θυμάμαι πλέον τίποτα πια

Δώσε μου πίσω τις γλυκές αναμνήσεις
Αυτές που είχαμε νιώσει σαν παιδιά
Δώσε μου πίσω όσα είχες σκορπίσει
Θέλω και πάλι μια σφιχτή αγκαλιά

INSTAGRAM FEED

@soratemplates